Friday, May 7, 2010

Home sick....

Alhamdulillah..
Minggu-minggu yg memenatkan hampir berlalu...
penat otak n penat badan..
Setelah bertungkus lumus ( "bertungkus lumus ke aku nie????...")

merdeka7x!!!!
Dah abeh final exam... otak aku dah bleh rehat...
tapi badan aku x ble rehat g coz ada keje yg menanti tiap kali abeh exam....
keje apa??? cuba korg teka????

Kejenya adalah kemas-mengemas. haha... yg nie aku paling x suke... mcm2 nk kena pikir.. brg apa nk bw blik n brg apa nk tinggal.. nk susun g.. tiap2 sem brg2 nie makin ber+ buknnya makin berkurg... kalau ada org tlg kemas kn bagus... Ada sapa2 sudi x??? dpt pahala kalau tlg org nie.. :)

Biarpun penat ada aku kesah..!?? dalam kepala otak aku dh nmpk kampung halaman dh nie... dh nmpk mak n ayah melambai2 kepulangan anak pompuan dia sorg nie..

Tp yang jadi masalahnya aku kt kg seminggu je.. pas2 dh nk kena blik U blik.. sebab apa aku blik U??? igt2 suke2 ke?? aku blik U nie, semua nie untuk projek PSM aku sem depan.." Demi PSM lebuh raya utara selatan" sanggup ku redahi..... wahwah...

Lubuk Melbourne here i come... huhu

No comments:

Post a Comment